Monday, October 11, 2010

Dragonball!!!

3 comments:

  1. The first Japanese manga that I ever fell in love with..<3 right now it's one piece but dragonball is always the best! I remember I used to cry watching this > < haha

    ReplyDelete
  2. YES! わたしも ドラゴンボール を だいすき です。
    My favorite character was Gohan.

    ReplyDelete
  3. はじめまして!私わレチェルです。私はDragonball と Dragonball Zだいすきです!でも、Dragonball GT をみませんでした。By the time I realized it was coming on Cartoon Network it was about to go off *sigh*. そして、まんがをよみませんでした。But don't hold that against me.

    ReplyDelete